Ce te învaţă nevasta !


Nevasta te invaţă despre fericire: te duci la mă-ta! Sigur se bucură când te vede!
Nevasta te invaţă despre nudism: plec de aici şi te las in fundul gol!
Nevasta te invaţă despre nulitate: tu fără mine eşti un nimeni!
Nevasta te invaţă despre procreere: eu te-am făcut.. bărbat.
Nevasta te invaţă despre mobilitate: ce-ţi fug ochii după fundu lu’ aia…
Nevasta te invaţă despre oţet: ce acră poate fi mă-ta!
Nevasta te invaţă despre jurământ: zi, să mori tu că n-ai băut nimic?
Nevasta te invaţă despre munca in exces: cam multe şedinte peste program ai tu…
Nevasta te invaţă despre transformare: când te-am luat erai slab ca o aşchie, acum eşti gras ca un porc !

Lasă un răspuns

