randuri - ganduri

cheers…


cheers ! :) am băut…
de plăcerea trăncănelii cu o prietena,  practic singura cu glas și „creier cu ochi” pe care o mai gasesc in vremea asta. merci !
am nevoie.
de glas si ochii aceia care sa-mi spuna ca incă stiu ce fac.
mi s-a urcat la cap vinul acela rosu, asa ca nu-mi mai  crapa acum capul de ganduri-inghesuite, teritoriul a fast preluat ostil. formala sau nu, a fost necesara integritații cutiei mele craniene, care mai avea putin pana facea „poc”

Lasă un răspuns

