diverse

bancul zilei


Tanara sotie ii trimite de la spital o telegrama  sotului:

„Scumpul meu Petre, alaltaieri s-a nascut ingerasul nostru de baiat. E dulce, dar din pacate eu nu am lapte, asa ca am fost nevoita sa apelez o doica de lapte si am gasit una din Grenada . Eu n-am nicio vina, dar se pare ca din cauza ca ea este negresa, pielea copilului s-a inchis la  culoare si este aproape neagra. Te iubesc si abia astept sa vin acasa cu odorul nostru.

Telegrama lui Petre catre mama lui, proaspata bunica:
„Draga mama, Anca a nascut alaltaieri un baiat. Totul a decurs bine, dar ea neavand lapte, a fost nevoita sa apeleze la o doica de lapte din Grenada care este negresa. Cum a inceput sa alapteze copilul, pielea lui delicata a devenit neagra. Anca n-are nicio vina ca n-a gasit o doica alba. Te sarut  cu drag, Petre.

Telegrama mamei catre Petre:
Draga Petrisor, ma bucur ca sunt bunica si va felicit. Pot s-o inteleg pe Anca, pentru ca si eu am fost exact in aceeasi situatie cand te-am nascut. N-am avut lapte si a trebuit sa te hranesc cu lapte de vaca.
Eu n-am nicio vina ca tu ai iesit un asa bou…

Lasă un răspuns

