Familia şi Biserica în societatea de azi


Pr. Iustin Pârvu,  Daruri duhovniceşti, Conta, 2007, pp. 50-51 ” Ne trebuie o familie sănătoasă, pentru că aici se va forma viitorul bărbat de stat. Aici se formează geniul, eroul, mucenicul… Familia, împreună cu şcoala, Biserica împreună cu şcoala, legătura mai strânsă între religie şi ştiinţă, între credinţă şi viaţă, toate acestea, în sfârşit, vor putea, în timp, să ne readucă acolo unde merităm. Calea va fi lungă, poate cât a durat stricăciunea, dar avem şansa restaurării în viitor.

Când e vorba să-l întrebi ceva despre soţie, un bărbat vrednic şi demn spune că despre soţia mea n-am nimic de spus! Aşa şi eu, Despre Biserica mea n-am nimic de spus … ”

intregul citat printr-un click aici

Lasă un răspuns

