bancul zilei


Un barbat insurat isi vizita iubita intr-o zi.
– James,iubitule iti sta foarte bine cu barba dar tare as vrea sa te razi ca sa-ti pot admira frumosul chip in voie…
– Nu pot,draga mea ,nevasta-mea adora barba asta.
– Te rog,te rog,il implora ea…
– Ti-am zis ca nu pot,sotia mea e nebuna dupa barba mea…
Ea il mai ruga o data,planse putin si el in final ceda.
In aceeasi seara, James se strecura in patul sotiei in timp ce ea dormea si-si lipi fata de fata ei:
– Oh, Michael… nu trebuia sa vii in seara asta!Sotul meu trebuie sa vina din clipa in clipa…

Lasă un răspuns

Septembrie 2014
L M M M V S D
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 21 de urmăritori

Blog Stats

  • 185,108 hits

Categorii

Arhive

