Va iert pe toti…


nu stiu cine a scris aceste randuri, insa … sunt prea frumoase pentru a nu le promova

”Va iert pe toti…
Va iert pe toti aceia care m-ati folosit, ascunsi dupa o masca a bunelor intentii si a dragostei.
Va iert pe toti aceia care mi-ati luat cate ceva, fie ca au fost lucruri, vise, planuri sau oameni dragi.

69833_443794406005_115875516005_5795364_6759454_n
Va iert pe toti aceia care m-ati mintit, care m-ati inselat si care m-ati tradat.
Va iert pe toti aceia care pentru o perioada de timp mi-ati luat increderea si curajul de a iubi.
Va iert pe toti aceia care m-ati abandonat fara nicio explicatie, atunci cand nu ati mai avut nevoie de mine.
Va iert pe toti aceia care m-ati amagit cu promisiuni, ca mai apoi, intr-o zi sa imi luati toate visele.
Va iert pe toti aceia care m-ati parasit, uneori in cele mai grele momente ale vietii mele.
Va iert pe toti aceia care m-ati impovarat cu griji, cu regrete si cu dureri nemeritate.
Va iert pe toti aceia care ati incercat sa ma schimbati si sa imi luati libertatea de a fi eu.
Va iert pe toti aceia care mi-ati luat linistea si care m-ati impovarat cu nopti pline de framantari si de lacrimi.
Va iert pe toti aceia incapabili sa ma cunoasteti, care m-ati judecat dupa prejudecati proprii si m-ati denigrat.
Va iert, pentru ca vreau sa imi eliberez sufletul si mintea de voi.
Va iert si va uit.”

Lasă un răspuns

Septembrie 2014
L M M M V S D
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 21 de urmăritori

Blog Stats

  • 185,116 hits

Categorii

Arhive

